2 min
Okresowe przeglądy, serwisowanie i konserwacja są standardowo zawarte w najmie Evolty. Oznacza to, że te niezbędne czynności będą przeprowadzane i opłacane przez Evolty lub partnera Evolty. Aby zapewnić takie bezproblemowe korzystanie z samochodu będziemy wymagać od ciebie kilku rzeczy:
– Przede wszystkim jak najszybciej powiadom Evolty jeśli pojawi się lampka ostrzegawcza na desce rozdzielczej lub jeśli podejrzewasz usterkę mechaniczną lub uważasz, że samochód nie działa tak jak powinien.
– Zaplanujemy i opłacimy serwis. Może okazać się konieczne, abyś udał/a się do lokalnego warsztatu, aby zostawić samochód. W wyjątkowych okolicznościach samochód może wymagać zwrotu.
– Jeśli nie poinformujesz nas, nie możemy zapewnimy ci dalszego bezpiecznego użytkowania pojazdu.
– Z kolei jeśli zwrócisz samochód bez zgłoszenia jakichkolwiek problemów, możesz zostać pociągnięty/a do odpowiedzialności za wszelkie powstałe w wyniku tego szkody.
Dodatkowo będziesz odpowiedzialny/a za następujące aspekty:
– właściwy poziom płynu do spryskiwaczy
– właściwy stan wycieraczek zewnętrznych
– ogólna czystość pojazdu, wewnątrz i na zewnątrz
– poziom naładowania samochodu elektrycznego
– ogólny stan auta i opon
Standardowe ubezpieczenie pojazdu jest uwzględnione w umowie najmu. Wszelkie wykonane przez serwis Evolty wezwania i czynności, które nie są związane z usterką mechaniczną, będą dodatkowo płatne. W przypadku wypadku lub stłuczki postępuj z ogólnie obowiązującymi zasadami. Jeśli nie masz pewności, czy skorzystać z naszej usługi pomocy drogowej, skontaktuj się z Evolty (kontakt@evolty.pl lub +48 787 991 902).